Peruttu tältä vuodelta 2020 lumenpuutteen vuoksi

Perinteitä vaalien Hyvinkään Sveitsissä vapautetaan taas kantapäät tammikuun lopulla FreeYourHeels Telemark Weekendin parissa! Tapahtuma kokoaa yhteen kaikki telemarkista kiinnostuneet ensikertalaisista ekspertteihin ja kokeneet kouluttajat johdattavat osallistujat oppimaan uutta sekä syventämään taitojaan niin rinnelaskun parissa kuin parkkiin ja ratalaskuunkin tutustuen. Lauantaina päivän päätteeksi luvassa on lisäksi luento lumiturvallisuudesta sekä pari erilaista työpajaa rinnealueen puolella – näistä lisää pian! Tuttuun tapaan kokoonnumme myös lauantaina After Telemark -hengessä yhteiseen illanviettoon, jossa pääsemme tutustumaan toisimme ja nauttimaan hyvän seuran lisäksi herkullisesta ruoasta ja juomasta.

Kouluttajina on edellisvuosilta tuttuja kasvoja, kokeneita hiihdonopettajia ja valmentajia, joilta löytyy meriittejä ja osaamista niin kilpapuolelta kuin offareilta ja parkistakin. Luvassa on kaksi kokonaista päivää vapain kantapäin – erilaisia harjoitteita, klinikointia, videointia ja uusia oivalluksia. Ja mikä parasta, hauskanpito on menneiden vuosien perusteella taattua - et varmasti lähde kotiin suu mutrussa!

Tapahtuman hinta on 75e sisältäen koulutuksen lisäksi kevyen keittolounaan (liha/kasvis) sekä kahvin/teen kumpanakin päivänä.

Osallistuville hissiliput alennettuun hintaan; kaksi päivää yhden hinnalla!

Mahdollisuus vuokravälineisiin Sveitsin hiihtokeskuksesta, kyselyt ja varaukset suoraan vuokraamon kautta; 0400 954585.

PS. Älä jätä väliin After Telemarkia lauantaina Hotel Sveitsin viihtyisässä ravintolassa! Kantapäiden lisäksi vyönsoljet voi olla tarpeen vapauttaa – ruoka on nimittäin herkullista ja juoma voi laskujen jälkeen maistua loistavassa seurassa erityisen hyvältä. Tervetuloa illanviettoon klo 18.30 alkaen!

Ilmoittauduthan ajoissa varmistaen paikkasi laittamalla sähköpostia osoitteeseen fyh.telemark(@)gmail.com.

HUOM! Ilmoitathan ilmoittautuessasi nimesi, taitotasosi (ensikertalainen, aloittelija, aloittelija-harrastaja, harrastaja tai ekspertti), yhteystietosi sekä kumman keittolounaan valitset; kasvis vai liha. Ilmoitathan myös osallistutko illanviettoon. Osallistujille lähetetään tarkempi aikataulu sekä kuvaus tapahtuman sisällöstä ilmoittautumisen jälkeen.

Kaikki mahdolliset kysymykset voipi myös osoittaa WhatsAppin välityksellä Pepelle numeroon 040 7584590.

Majoitusta tarvitseville edulliset majoituspaketit Hotel Sveitsistä 20 prosentin alennuksella! Lisätiedot ja varaukset suoraan hotellista;

Saat alennuksen syöttämällä koodin TELEMARK varausvaiheessa etukoodi-kenttään.

Lämpimästi tervetuloa mukaan uudet ja vanhat kyykkääjät! Tammikuussa tavataan.

Pepe